21 Jun 2012

merepek , meraban

Assalamualaikum smue :)
hurmmm sejuk pagi nie, cuaca redup, sgt mendamaikan.. ecewahhhhh :p
yg sbnrnye aku mengantuk amat nih,, smlm kol 3 lebih bru tdo.. dh tu kjp2 terjage, ntah npe susah nk lena.. bile dh lena terganggu lak sbb byk nyamuk.. aku dpt tdo dlm 2 jam lebih je kot huhu :'(
lps bg Alif susu, dia tido blk.. aku pon igt nk smbung tido, tapi pk2, hmm tak pyh dok layan sgt la mata nie. better aku pegi dapur buat pape yg patot.. smlm pegi pasa malam beli ikan ngn sotong utk masak hri nih, belum siang lagi.. so pagi2 nie bile mood rajin aku dtg, even tgh ngantok, aku settlekn jela sume.. dh settle bru ngadap lappy. aku nie pantang nmpk lappy, gatal je tgn nk bukak ahaha :p
td tgh2 siang ikan, fon aku bunyik.. tgok2 ank buah hubby yg col.. pelik gak aku, x penah2 dye col. then aku angkat rupenye adik ipar aku.. dye gune fon ank buah.. ingatkn col kenapa, owhh rupenye dye ckp nk topupkn aku hahahaha. aku ape lg gumbira la! tp gumbira dlm hati je, segan la aku nk tunjuk kegumbiraan aku depan dye. mulut kate "takpela, susah2 je". dlm hati kata "yahoooooo" bhahahahaha *gelakjahat*.
rezeki jgn ditolak. kan kan? kite tak mntak, org yg nk bagi, terima jela.. bkn selalu org nk topupkn.. tak gitu? hehe :p

Tiada ulasan: